

Mange norske bekhterevpasienter har et nært forhold til Institut «Dr Simo Milošević» i Igalo, Montenegro, der tusenvis av nordmenn har fått behandling siden 1976. Nå er det klart at instituttet har levert anbud i konkurransen om å bli behandlingssted for norske pasienter i den kommende fireårsperioden – fra 2027. Avgjørelsen ligger hos Oslo universitetssykehus, som forvalter ordningen med behandlingsreiser til utlandet.












